Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2008 01:27 - 09.09.06 - part 3
Автор: nonstop Категория: Изкуство   
Прочетен: 1253 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 06.02.2009 07:06




Оставен, забравен, в мъка удавен
стоя си и удрям в стената,
с любов ли безкористна, с обич дълбока,
заслужих си тази отплата.

Слънцето грее, но не е за мен,
душата изстива отнета,
търся отдавна, но няма за мен
едничка, но топла утеха.

Приятели имам, но те са далече,
с проблеми отново заети,
никой, навярно, няма да дойде,
няма за мен да се сети.

Звездите ми шепнат красиви слова,
от мъка и те са обзети,
такава е явно тази съдба,
но няма да скръстя ръцете.

Душата ранена, от болка сломена
и тя търси пак любовта,
сълзи веч нямам, но тя ме разбира
и плаче с мойта тъга.

Сърцето застива, бие по-бавно,
близо усещам смъртта,
но кой ще загине - това не разбирам:
аз ли, или мойта душа..







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Грешиш !
13.04.2008 17:40
"..Много жени мислят за теб ,
но ти очакваш само една !,
а тя те остави
и забрави !...."

Истината, е че тази болка никога няма да отмине , даже и да заживееш нов живот!
Винаги ще си спомняш и връщаш към тази !
Мигновенно пламенната ти любов !
Горко на тази жена , която те е загубила !

Хареса ми , nonstop !И ми напомни много истински неща !
цитирай
2. nonstop - kleopatrasv,
14.04.2008 10:38
По начало тази "серия" стихове с датата е написана на един дъх, заедно всичките. Има дълга предистория, завършила почти фатално. Почти, защото не бих постъпил егоистично и неразумно... И много, много любов, от тази, истинската...
Поне от цялата работа разбрах, че може да има истинска любов между неподходящи хора, но на нея краят й се вижда още от началото. За който има очи да види.
Жената, която ме е загубила, не е една. Не са и много. Някои са по-добре сега, други са по-зле, някои ми се обаждат още, а други - не..

Но нито съм намерил, нито съм спрял да търся. Значи все още нещо предстои :)

Благодаря за чудесния коментар, стопли ме!
Поздрави! :)
цитирай
3. анонимен - "Поне от цялата работа раз...
18.04.2008 19:48
"Поне от цялата работа разбрах, че може да има истинска любов между неподходящи хора, но на нея краят й се вижда още от началото. За който има очи да види."
Ето за това си много прав! Постоянно се питам защо винаги се влюбвам в неподходящите мъже??? Страдам зверски и в същото време ги обичам безумно. Кога всичко това ще свърши???
цитирай
4. nonstop - :)
18.04.2008 20:20
Когато сама напишеш своята история, а не се оставяш други да направляват стъпките ти. Научи се да виждаш и отвъд мечтите си..

Бъди себе си. Бъди смела и не се отказвай да обичаш :)

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nonstop
Категория: Поезия
Прочетен: 153814
Постинги: 57
Коментари: 296
Гласове: 3256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930