Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2019 22:03 - Мога да Любя!
Автор: nonstop Категория: Поезия   
Прочетен: 364 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мога да Любя!


Любооов!
Ти си моята Звезда,
мое Слънце и Луна!
а Душата ми се Врича,
с Теб до изгрева ще тичам!
не ще спра дори за миг,
всеки дъх до Теб е вик
от Любов и Топлина!
от отминала слана
и от болка пазих нещо,
живо е Сърце горещо!
и те Любя с пълен глас,
чуй ме, моля Те, тогаз
Любя Те с Душа красива
и край Тебе е игрива,
Тя надвила е студа
и пречупила страха,
всеки дъх ми е за Тебе
и за нащо мило Бебе,
за красивите Деца,
слънчев Дар от Любовта!
моля Те, върни се с мен,
уча се и съм смирен,
Любовта ми бе във плен
на студа и на страха,
пълна с мънички стъкла,
но дошло е Ново време,
никой няма да Те вземе
от любовното Гнездо,
Дом е малък, но Обичан,
винаги към него Тичам
и до края на света,
пълен е със Любовта!
Тя е Тук, била е Вечно,
чакала е знак далечен,
че готова си за Ден,
че Обичаш вътре в Мен
и че няма вече рани
да ме будят от зарана.
плача тихо, без да видиш,
пазих Те от хорски грижи,
за да може да Растеш
и при мен се Прибереш.
Любя Те, Сърце горещо
и горя за Живо нещо,
за да може да се Сгрееш
и да имаш Светлина,
даже в пълна тъмнина,
отвори Очи за мен,
късам се между борба
и спокойна тъжнина,
а Сърцето е горещо,
Люби нежно и е вещо
и ще стъпва веч напред,
сред стъкла и остър лед,
нека в мене да се впиват
и от Тебе да се вливат,
ще стопя ги с Огън Жар,
Любовта Ни ще е цар
в Слънчеви дворци, палати
изградени от салати
и от слама, и от Кал,
всичко Истинско е Дар,
Истинска Любов, гореща,
е пред Тебе и Те среща,
не е образ на желание
или бледо подражание,
Истински гори и Дава,
спира с материална слава,
време е за Думи жежки,
пълни с Мъдри забележки
от отминали царе
и на Истински мъже.
имаш мойто Обещание,
тази Любеща Душа,
Истинска, като сълза,
ще прелива от Желание,
ще открива ново Знание
и не ще търпи покой,
ако някой е във зной,
ако дири Мъдра сянка
и Ни види на полянка,
ще го срещнем с хляб и сол
и ще чуем всеки глас,
и ще слушаме в захлас,
и ще пеем нежни Песни
със вибрации Небесни,
ще лекуваме и Нас
и ще любим всички "вас".
докосни ме, Нежно Цвете,
Любя Те и Ти се Вричам,
винаги със Теб ще Тичам
обгърни ме със Ръцете,
въплети ме със Нозете,
целуни ме по Очите,
погали ме по Гърдите,
ще направя туй и аз
и ще знам, че си при Нас,
че си тук отново Цяла,
със смирение и Здрава
и ще срещне Те Любов,
мое Слънце, моят зов!
и отново Ти се Вричам,
до безкрай Те аз Обичам!!!


(08.04.2019 04:10-06:10)




Тагове:   love,   стих,   любов,   Йо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nonstop
Категория: Поезия
Прочетен: 152878
Постинги: 57
Коментари: 296
Гласове: 3256
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031