Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2008 01:53 - ех..
Автор: nonstop Категория: Изкуство   
Прочетен: 4066 Коментари: 23 Гласове:
2





Това ли бе? Поредната лъжа?

Поредната надежда отлетяла?
Това ли можеш само,
надеждата подмолно ти предала?

Не искаш с мен да бъдеш, тук добре,
но трябва ли да пробваш да изтриеш
всичко, що аз нявга съм ти давал,
а после да опитваш да се скриеш...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добре, разбрах.
12.07.2008 11:02
Не съжалявам за това, което направих; съжалявам, че ти се чувстваш така, защото най-малко към теб е било насочено. Не изтрих теб, изтрих себе си. Не смяташ ли, че имам това право? Видя, че опитах, но точно аз не мога да приложа на практика думите ти. А, повярвай ми, помня всяка една, която някога си казвал, затова не ми трябва да ги пазя някъде написани, за да си ги преговарям периодично. Същото се отнася и за моите собствени. Това, че съм изтрила физически нещо, не означава, че съм го забравила. Просто освобождавам място за следващото, като всеки път се надявам, че ще се получи по-добре... и така до момента, в който всичко най-накрая е идеално и няма да има нужда да трия. Това е моят начин да продължавам да вървя напред, не може да ме осъждаш, понеже се разминаваме във възгледите и нагласите си.

Що се отнася до спазването на думата, не се чувствай предаден. Пак ти казвам, обещах го по-скоро на себе си... Във всеки друг случай, ако става въпрос за обещание, което съм дала лично на теб и засяга изцяло и само теб, не бих те подвела. Мисля, че досега съм се държала коректно и като приятел. Не ми приписвай такива тежки грехове.

Ако целта ти е била да ме заболи от стихотворението, постигна я. Не се оправдавам, донякъде си го заслужавам. И ме е яд на себе си, защото явно притежавам дарбата да развалям нещата... От теб зависи дали ще ми позволиш.

Отново, съжалявам, че се чувстваш така. Не съм го искала.
цитирай
2. viki11 - как така ще се крие!
12.07.2008 12:29
Бързо на сцената , под прожекторите!
Ти да не би да си й давал, за да си ходи с всичкото! Подложи й крак и няма да отиде далеч ;))).
Шегувам се. Кофти е, когато въпреки вложеното нещата не вървят. а дали си влагал по правилния начин? Дали си бил разбран? Дали си дал, каквото е трябвало? А дали си останал щастлив от това, че си ДАЛ? "Ако си дал на гладния ...." - страхотен текст.
цитирай
3. glarus - Ех,
12.07.2008 12:34
Гледай по оптимистично на всичко.
Хубав ден и още по-хубава вечер!
цитирай
4. kleopatrasv - Печален увод " Това ли бе ?&...
12.07.2008 13:03
Печален увод " Това ли бе ?", жестоко разпиляни признания и съкровени мисли .А къде остана очакванията и надеждите ?Къде си отиде и обичта и любовта ?Къде, открадна ли я някой ?
Непростимо, тъжно , разчувстващо стихотворение!
Поздравления !
цитирай
5. nonstop - turbo4,
12.07.2008 16:56
Taка е. Чувството за вина не мори, а мъчи :)
Опитите да бъде заместено от делови студ превръща нежното женско сърце в бучка лед. Но друг да му мисли :)
цитирай
6. nonstop - cinnamontree,
12.07.2008 17:06
Има неща, които явно още не знаеш за мен.
1. Уважавам достойните хора. Винаги.
Помоли ме да не се драпаме за глупости. Безмълвно се съгласих. Ако имах да добавя нещо, щеше да е там. :) Още повече, "вкъщи" всеки може да прави каквото си иска :)
2. В този блог малко неща са толкова буквални, колкото изглеждат. Доста може да бъде открито сред редовете. В случая "изтриеш" няма нищо общо с бутона "Изтрий", нито с блог-а като цяло ... :)
3. Думата си е дума. И така трябва да бъде. Вратички има. използването им е показател за не едно и две неща. Но .. това го знаеш - прибързани заключения не си вадя :)

Нека не изброявам и други. Сама ще ги откриеш :)
(hug)
цитирай
7. nonstop - viki11,
12.07.2008 17:11
Някои хора получават масирана сценична треска, когато се чувстват виновни :) За другото си права. А за даването ... Хм. Не всеки е достоен да получи. Лошото е, че го разбираш едва в края. Там, където трябва да е началото.

Смея да твърдя, че вече действам малко по-разумно. Малко! :)
цитирай
8. nonstop - glarus,
12.07.2008 17:13
Благодаря! Претръпва се. Веднъж така, втори път, а после защо така, защо онака :) Въпросът е да не се изкривим покрай кривите, а да си продължим напред.

Поздрави и хубава вечер и на теб! :)
цитирай
9. nonstop - kleopatrasv,
12.07.2008 17:17
Благодаря за думите ти. Права си, отидоха си тези неща. Но си гостуваме понякога. Най-често се виждаме с "Вяра", добър другар е. "Надежда" само се шляе насам-натам и те занимава с глупости, но е сърдечна и усмихната. Радва. :) Но пък тази "Любов" къде се е запиляла, сигурно пак е някъде на гурбет и се надява да сполучи ... Нищо, има време.

Поздрави и усмивки! :)
цитирай
10. анонимен - твоят образ в огледалото
13.07.2008 09:39
сценична треска, това е. на който не му стиска седи зад кулисите, докато ти се правиш на глупак и се потиш забавлявайки другите, чуждите, а този който седи зад кулисите дори и не хае, че ти играеш цялата пиеса само и единствено за него (sun)
цитирай
11. nonstop - :)
13.07.2008 10:26
Дам, поне такова впечатление остава. Истината е, че в немалко случаи добре осъзнават точно какво се случва.

Хм, сетих се за нещо, което ми попадна преди седмица. Не мога да посоча източник, просто защото не го помня. Дано няма сърдити.

Ето го:

"Тя каза: Нямаш хубаво тяло. Той започна да тренира плуване и стана майстор на спорта. Тя каза : не си достатъчно мъжествен. Той замина доброволец в Чуждестранния легион и се върна с медали за смелост. Тя каза: глупав си. Той завърши университет и аспирантура, защити дисертация и написа книга. Тя каза: не можеш да ме издържаш. Той заряза науката, отвори фирма и започна свой бизнес, който скоро започна да носи хубав доход. Тя каза: ти си канцеларска мишка. Той започна да се заниамва с парашутизъм, сноуборд, подводно плуване. Тя каза: алчен си. Той й купи къща в "Бояна" и "Порше". Тя каза: безнесът направи от теб дяволски бездушен човек. Той си продаде всичко, затвори бизнеса и с всичките пари построи дом за бездомните хора. Той отиде при нея с един букет цветя, пораснал,в стари дънки, отслабнал и гладен. Тя каза: Кво се чудиш? Не те обичам и това е..........."

:)
цитирай
12. viki11 - И аз мислих като теб за даването,
13.07.2008 19:48
но съм сигурна вече, важното е да даваш. Всеки отговаря за себе си.
цитирай
13. albizia - Уау!
14.07.2008 20:00
Стихотворението няма да го коментирам, защото не се опитвам да обяснявам неща, които не разбирам, но цитатът от последния ти коментар е по-верен, отколкото можеш да си представиш. Ние жените често се вкарваме в тази роля. Май ни е вродено :)
цитирай
14. nonstop - viki11,
14.07.2008 20:03
Съгласен. Аз никога не съм преставал да давам по много. Просто престанах да давам на всеки. :)
цитирай
15. nonstop - albizia,
14.07.2008 20:07
Верен е, да. Понякога сте очарователно отвратителни :)
А понякога - просто отвратителни! :D
цитирай
16. veselushka - Тъжно :(
16.07.2008 09:17
Тъжно е това ор коментара ти (Номер 12)... Но има много такива жени. Не всички обаче ;)

Keep looking ;)
цитирай
17. анонимен - това стихотворение
16.07.2008 21:46
няма ритъм
цитирай
18. nonstop - :)
16.07.2008 23:45
Не ти вярвам :)
цитирай
19. darityyy - Тъжно звучи, но творецът живее със ...
17.07.2008 14:40
Тъжно звучи, но творецът живее със своята тъга, сякаш понякога дори му е нужна. Тя е неговата надежда, тя е неговата муза, тя дава свободата на ръката му да сътвори подобна красота...
цитирай
20. nonstop - :)
17.07.2008 14:52
Да, понякога дори лошото помага да усетиш, че си жив ...

Благодаря ти :)
цитирай
21. viki11 - Eй, тия жени същински вещици ги и...
06.08.2008 01:05
Eй, тия жени същински вещици ги изкарахте.
Вината никога не е у единия.
Цитат на мой шеф: "Ако имаш проблем, ти си виновен!". Да си гледал, питал, говорил. Не само да мислиш, колко си бил дал. Бъди в час. Знай, какво иска тя. Говори ... с нея.
Чувствам се, все едно на мен ми приписваш тия обвинения. А аз не съм такъв човек.
ВСъщност, най-важното е да познаваш човека до себе си.
цитирай
22. nonstop - viki11,
06.08.2008 19:50
За колко жени пише тук и колко сме "ние"? Нямам намерение да водя дискусия от рода на "мъже срещу жени" ..... .

Май май гузен негонен бяга, щом откриваш себе си между тези редове :) А дали си такъв човек, предпочитам да не коментирам - най-малкото не се познаваме.

Колкото до другото, никъде не съм писал за вина, още по-малко - че е само на единия. Описал съм усещане за лъжа и излъгани надежди.

А прикритите обвинения, изказани от непознат и незапознат, са малко не на място ...

Поздрави!
цитирай
23. viki11 - Ок,
15.08.2008 12:35
излъгани надежди...
ако не смятаме коментар 12.
Не, че не изисквам от мъж, но с дискусия нещата се уточняват да се удобни за двамата. НИкои двама души не са родени свикнали да живеят заедно. Ако мъжът и жената имат изисквания, трябва да решат кое докога. Пак говоря за коментара.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nonstop
Категория: Поезия
Прочетен: 153575
Постинги: 57
Коментари: 296
Гласове: 3256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930