Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2008 06:58 - Dream
Автор: nonstop Категория: Изкуство   
Прочетен: 2968 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 02.05.2008 23:49




image



Dream

(Мечта)

Понякога, когато искаш да изчезнеш,
не зная да те пусна или задържа,
кое ще нарани ме повече,
кое ще мъчи мислите в нощта.

Отрова е да виждам как си тръгваш,
ден след ден безумен да вървя,
отрова е да виждам как умираш
с последните искри на мисълта.

История без край оставаш ти,
история на радост и тъга,
но вярвам аз, че пак ще зазори
твоята лечебна красота..


(02.05.2008)





Тагове:   Dream,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. letisi - не можем да спрем времето
02.05.2008 08:47
или да върнем чувствата....трябва да оставим нещата просто да се случат....:))))
цитирай
2. анонимен - ?
02.05.2008 23:02
Кое ще те нарани повече?
А кое ще нарани повече другата страна питаш ли се, защото не се споменава никак?
цитирай
3. nonstop - letisi,
02.05.2008 23:47
Понякога нещата се случват преди да разберем, че са възможни. И добрите, и лошите. Предимно лошите :))

Благодаря за коментара, поздрави! :)
цитирай
4. nonstop - анонимен 2.,
03.05.2008 00:05
Първо, благодаря за въпросите. На място са :)

Наранявало ме е както едното, така и другото. Трудно е да сравниш една неизмерима болка с друга :)

Колкото дали се питам за другата страна (когато има друга страна).. - винаги. Но не виждам защо да го споменавам точно тук, където и целта, и подбудата са коренно различни. А, още повече, е стихотворение и не се изисква..

Искрено се надявам да не приемеш това като заяждане: специално тук неправилно отъждествяваш мечта с "връзка" или с "взаимоотношения". Да, обратното е валидно. Но мечтата, сама по себе си, може да е и едностранна: да имаш повече свободно време за сноуборд, например. В този случай друга страна няма :)

Свобода на мислите и желанията въпреки уж зададени гранци, това е! :)

Поздрави и усмихнат уикенд! :)
цитирай
5. viki11 - Дали пък
03.05.2008 02:01
не си задаваш въпроса, да продължаваш ли да мечтаеш? Но предпочитам да съм сигурна още докато чета.
Аз съм за нужните мечти. Които помагат да останеш тук на земята. Да не изчезваш в света на мечтите.
цитирай
6. nonstop - viki11,
03.05.2008 15:25
Мечтите са като видения, все едно знаеш каква ще бъде дадена ситуация, как ще протече, понеже търсиш и определен резултат. Горното се отнася за всяка една от по-големите.
Колкото до това, което наричаш "нужни мечти", съгласен съм. Стига да са достатъчно големи, за да не ограничават развитието ти :)
цитирай
7. kleopatrasv - Ме4тата ти е
04.05.2008 18:21
разкошна !Че чак не знаеш - кое ще те нарани по- вече ?Страхотно изразяване nonstop и невероятно пресъздаване на чувства !
А, мислите ти , винаги ще ги мъчи нещо в нощта, за тях не се безпокой !И не приемам думата " история " в тази твоя мечта , замести я с " диря "..
И другото , което е съвет от мен :
"...Ако обичаш нещо толкова силно - му подари свободата.А то , ако те обича така - само ще се върне при теб !......"
Поздравления nonstop , справи се !
Великолепно изпълнение е !
цитирай
8. nonstop - kleopatrasv,
05.05.2008 15:18
Благодаря за думите ти :) Наистина ме радва, че ти е харесало!
За свободата ... давам я. Аз го знам така: "Ако обичаш нещо - пусни го; върне ли се при теб, твое е завинаги!" Уви, не е точно така. Всичко е субективно.
А пуснеш ли мечтите си да изчезнат, може никога повече да не те споходят и да си стоиш на едно място :)

Благодаря отново! Поздрави и усмивки! :)
цитирай
9. анонимен - вярвай, sun, вярвай, но не забра...
10.05.2008 23:49
вярвай, sun, вярвай, но не забравяй, че всички мисли, всички мечти са част от една приказка, чиито герои са просто сенки и нищо повече, а когато се опиташ да ги докоснеш, да ги опитомиш..., те бягат.. ако искаш да са твои или ти трябва безконечна вяра, или безкрайно търпение, или просто луд късмет...
редчетата са прекрасни, благодаря за това което правиш, успех в начинанието hug
цитирай
10. nonstop - 9. ..
11.05.2008 00:45
(: hug :) (: hug :) (: hug :)

! :)
цитирай
11. veshti4ka - nonstop
11.05.2008 08:07
Страхотно стихотворение!!! Но забрави тъгата - животът продължава! Научи се да изживяваш всеки красив миг и щастието ще стане твоя неизменен спътник! Това, което не ни убива, ни прави само по-силни!
Поздрави от мен и много усмивки :)))))
цитирай
12. nonstop - :)
11.05.2008 10:12
За красивите мигове - научил съм се. Явно трябва и друго, за да си щастлив.. :)

Благодаря ти!!
Усмивки и за теб! :)))
цитирай
13. kosara2008 - тази вечер исках
20.05.2008 17:27
да си намеря...скрито ъгълче,ласкаво и ето намерих го в това твое стихотворение...копнежно, тихо, топло... скъп си ми нонстор-че, много,

благодаря ти!
цитирай
14. nonstop - kosara2008,
06.06.2008 14:56
малко позакъсняло, но все пак..

За теб винаги ще има едно скрито ъгълче; и ти си ми скъпа :) Дори понякога да трябва да го потърсиш, то ще си те чака :)

Това, че не влизам често тук и рядко чета или пиша е добър знак :) Но няма да спра, не още :)

Поздрави и усмивки!!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nonstop
Категория: Поезия
Прочетен: 153715
Постинги: 57
Коментари: 296
Гласове: 3256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930